skamagas

Πολιτική επιστροφών/ακυρώσεων

Επιστροφή/αλλαγή προϊόντων - Δικαίωμα υπαναχώρησης βάση του άρθρου 2251/1994

Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε το προϊόν με άλλο / να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση αγοράς με το κατάστημα μας www.skamagas.gr αναιτιολογήτως, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ήμερων από την παραλαβή των προϊόντων (καταλυτική ημερομηνία είναι η αναγραφόμενη παράδοσης στο δελτίο της courier) και να ζητήσετε την καταβολή του τιμήματος που καταβάλατε συμπεριλαμβανομένου του κόστους αποστολής ( ΟΧΙ της αντικαταβολής).

Συμπληρώστε την «Φόρμα υπαναχώρησης» και αποστείλετε αυτήν ηλεκτρονικά εντός της άνω προθεσμίας στο sales@skamagas.gr , όπως επίσης επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 2310.682912 για την επιβεβαίωση της παραλαβής της φόρμας από την επιχείρηση μας.

Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς (τον πελάτη).

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. 

Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. 

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. 

Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία/χρήση το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία/χρήση των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν χρησιμοποιημένα, κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Για να είναι εφικτή η επιστροφή, θα πρέπει:

1. Το προς επιστροφή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές , η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών, απαραίτητων συνοδευτικών εγγράφων κλπ. και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

2. το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (Δ.Α.Τ. απόδειξη Λιανικής, φορτωτική κλπ.). Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται το προϊόν θα σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση.

Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από την  ίδια την ΕΤΑΙΡΙΑ ισχύουν τα ακόλουθα:

1. Το προς επιστροφή προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές , η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών, απαραίτητων συνοδευτικών εγγράφων κλπ. και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

2. το προς επιστροφή προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (Δ.Α.Τ. απόδειξη Λιανικής, φορτωτική κλπ.). Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται το προϊόν θα σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, όπως λεπτομερώς αναλύεται παραπάνω.